Przejdź do głównej treści
TIME 2 COFFEE
DOSTAWA ZA FREE
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI

Niniejsze zasady są integralną częścią umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość pomiędzy Konsumentem (dalej: Kupującym), a Sprzedawcą:

E-TRADE Rafał Woźniak, ul. Odolanowska 8/16, 91-008 Łódź; NIP: 7262226855

prowadzącym sklep internetowy pn. TIME 2 COFFEE

pod adresem internetowym: https://www.time2coffee.pl

 

ZWROTY:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014r.  poz. 827 z późn. zm.):

  1. Kupujący może zwrócić towar zamówiony przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy. Kupujący nie musi podawać powodu, dlaczego chce zwrócić towar.
  2. Kupujący ma 14 dni na odesłanie towaru.
  3. Kupujący może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni, jeszcze zanim otrzyma towar.
  4. Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się z oddaniem pieniędzy, dopóki nie otrzyma przedmiotu, albo Kupujący nie udowodni, że go wysłał.
  5. Koszty związane ze zwrotem pokrywa Kupujący.
  6. Zwrotom podlegają towary w stanie nienaruszonym.
  7. Zwrotom nie podlegają: produkty o krótkim terminie przydatności, towary wykonane na indywidualne zamówienie, produkty lecznicze, oprogramowanie komputerowe, produkty cyfrowe (jak kursy online czy ebooki), nagrania dźwiękowe oraz bilety na wydarzenia kulturalne.
  8. Przed dokonaniem zwrotu Kupujący zobowiązany jest do wypełnienia i przysłania Sprzedającemu formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej polityki.
  9. Adres zwrotu:

E-TRADE Rafał Woźniak

Olszówka 58, 62-731 Olszówka

lub inny uzgodniony ze Sprzedającym

REKLAMACJE:

Zgodnie z art. 558 §1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16 poz. 93, z późn. zm.), Kupującemu przysługuje rękojmia na wady fizyczne lub prawne w związku z zakupem towaru od Sprzedawcy.

Sprzedawca na podstawie obowiązujących norm prawnych określa następujące zasady reklamacji z tytułu rękojmi:

  1. Kupujący ma czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata od dnia zakupu towaru w przypadku towaru nowego. W przypadku towaru używanego czas na reklamację z tytułu rękojmi to 1 rok od dnia zakupu.
  2. Kupujący składa Sprzedawcy reklamację na Formularzu reklamacji, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej polityki. Reklamacja może być złożona w formie papierowej lub elektronicznej (w tym przypadku Sprzedawca akceptuje kolorowy skan wersji papierowej zawierający czytelny podpis Kupującego).
  3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  4. W przypadku widocznego uszkodzenia koniecznym jest załączenie do formularza zdjęcia.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  6. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj. od daty ewentualnego uzupełnienia braków.
  7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego

GWARANCJE:

  1. Sprzedawca stosuje się do obowiązujących norm prawnych w zakresie udzielania gwarancji.
  2. Przedmioty stanowiące ofertę Sprzedawcy to produkty nie podlegające obowiązkowi udzielania gwarancji.
  3. Sprzedający wysyła produkt świeży w tradycyjnym rozumieniu, co oznacza, że:
  4. w przypadku kawy ziarnistej – produkty wysyłane są z zachowaniem możliwego do osiągnięcia, w czasie złożenia zamówienia przez Kupującego, jak najmłodszego terminu wypalenia kawy
  5. w przypadku wyrobów czekoladowych - produkty wysyłane są z zachowaniem możliwego do osiągnięcia, w czasie złożenia zamówienia przez Kupującego, jak najdłuższego terminu przydatności do spożycia.
  6. Sprzedawca wymienia produkt na spełniający wymagania, jeżeli:
  7. w przypadku kawy ziarnistej – różnica między data wypalenia kawy, a datą odebrania przez Kupującego tego produktu wynosi ponad 180 dni
  8. w przypadku wyrobów czekoladowych – data odebrania przez Kupującego tego produktu, przekracza datę przydatności do spożycia umieszczona na opakowaniu tego produktu
  9. Proces wymiany produktu na produkt bez ww. wady podlega tym samym regułom co proces REKLAMACJI.

 

ZAŁĄCZNIK NR 1 (kliknij TUTAJ, aby pobrać formularz w formacie PDF)

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY  

SPRZEDAWCA

KUPUJĄCY

E-TRADE Rafał Woźniak

 

……………………………………………………..

ul. Odolanowska 8/16,

91-008 Łódź

 

……………………………………………………..

NIP: 7262226855

 

 

Oświadczenie Kupującego o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014r. poz. 827 z późn. zm.) odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:

 

Nazwa towaru:

………………………………………………………………………………………………..

 

Numer zamówienia:

 

………………………………………………………………………………………………..

 

Data zakupu:

 

………………………………………………………………………………………………..

 

Data odbioru towaru:

 

………………………………………………………………………………………………..

 

Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru na rachunek bankowy nr:

...............................................................................................

 

Zgodnie z Polityką Zwrotów i Reklamacji docelowe miejsce zwrotu to: 

Olszówka 58, 62-731 Olszówka

 

 

Miejscowość, data:

 

……………………………

 

Czytelny podpis:

 

……………………………………

 

ZAŁĄCZNIK NR 2 (kliknij TUTAJ, aby pobrać formularz w formacie PDF)

 

FORMULARZ REKLAMACJI  

SPRZEDAWCA

KUPUJĄCY

E-TRADE Rafał Woźniak

 

……………………………………………………..

ul. Odolanowska 8/16,

91-008 Łódź

 

……………………………………………………..

NIP: 7262226855

 

 

Oświadczenie Kupującego o skorzystaniu z reklamacji z tytułu rękojmi

Oświadczam, że zgodnie Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16 poz. 93, z późn. zm.) reklamuję zakupiony u Sprzedawcy towar korzystając z prawa do rękojmi:

 

Przedmiot reklamacji:

…………………………………………………………………………………………………..

 

Nazwa i numer dokumentu zakupu:

 

 

………………………………………………………………………………………….………..

 

Data zakupu:

 

……………………………………………………………………………………….…………..

 

Data odbioru towaru:

 

………………………………………………………………………………………….………..

 

Okoliczności uzasadniające reklamację:

 

……………………………………………………………………………………….……..……

 

……………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………

 

Żądanie Kupującego:

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

Miejscowość, data:

 

…………………………...

 

Czytelny podpis:

 

 ……………………………………….

 

5.0

Klienci o TIME 2 COFFEE


Od początku swojej działalności jesteśmy na ALLEGRO.

Odcinamy się od tego giganta ecommerce udowadniając, że można przedstawić Klientom ofertę korzystniejszą cenowo i również z darmową dostawą, ale BEZWARUNKOWĄ - nie musisz uczestniczyć w żadnym programie typu SMART.
Dlatego naszym zobowiązaniem i hasłem jest:

W TIME 2 COFFEE DOSTAWA ZA FREE

Jeżeli jeszcze nas nie znasz, a chcesz wiedzieć co sądzą o nas i naszych produktach nasi Klienci to zapraszamy do obejrzenia tych opinii. Kliknij w jeden z poniższych linków, każdy kieruje do odrębnego sklepu:

Sklep time2coffee_ch
Sklep time2coffee_bmb
Sklep time2coffee_cpan
Sklep time2coffee_kaf
Sklep time2coffee_qc
Sklep time2coffee_mp

PRZEKONAJ SIĘ DO NAS I ZOSTAŃ NASZĄ/YM KLIENTKĄ/EM

PROMOCJE SKLEP RABATOWANIE